11/9/11

wishlist

καινούργια εποχή και θέλω να πάρω καινούργια πράγματα 


ένα άρωμα αλλάζει την διάθεση ...

PERFUME
είναι το κλασσικό μου

και αυτό που θέλω να πάρω



NAILPOLISH
δεν είναι τέλεια τα χρώματα;




BENEFIT
έχω ακούσει πολλά για αυτά δεν έχω όμως δοκιμάσει ακόμα !!!! πείτε μου και εσείς την γνώμη σας .....







BOBBI BROWN

λίγο τσουχτερά στην τιμή αλλά μ'αρέσουν πάρα πολύ!!

Rich Color Eyeshadow new collection fall'11



Lip Color  in Desert Plum


Shadow Options Eye Palette The ultimate day-to-night pale
Limited Edition

Bronze Tortoise Shell Eye Palette
Limited Edition

Tortoise Shell Beauty Kit






elixir ultime kérastase


ΤΩΡΑ ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ !!!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑ!!

4 σχόλια:

  1. Χαχαχα εγώ αν πήγαινα με αυτά τα χρώματα μανό στον φίλο μου και του έλεγα μα δεν είναι υπέροχα? θα άρχιζε να αφρίζει από το κακό του :D τα μόνα που του αρέσουν είναι κόκκινο, ροζ και πορτοκαλί (όχι αυτό που φωσφορίζει όμως) :D Καταπίεση παιδί μου αυτοί οι άντρες :D σου εύχομαι να αποκτήσεις όσα περισσότερα γίνεται :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α όχι κοπελιά στα νύχια μου δεν κάνει κανείς κουμάντο!!χαχαχαχα!!και έχει δει και ο δικός μου ουκ ολίγα!!και εμένα τα ίδια λέει αλλά εγώ εκεί πείσμα!!thnx κοπελιά αλλά τώρα με την κρίση ζήτημα αν πάρω τα μισά!!κλάψ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hi! I found your blog and I like it so much! Love the dior nail polish!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ohh the Dior nail polish <3 the essie fall collection is so pretty too

    ΑπάντησηΔιαγραφή