7/4/12

mint my nails

ωραία μέρα σήμερα...κι αφού τέλειωσα τις δουλειές του σπιτιού είπα να πάω για ψώνια και για καφέ  στην πλατεία ...
μπήκα στα hondos και εκεί θυμήθηκα την εταιρία essense .. έχω ακούσει τόσα πολλά απο το youtube που είπα και δεν την δοκιμάζω αλλά επειδή είμαι καλυμμένη από καλλυντικά σκέφτηκα να πάρω μανό ...
το μάτι μου έπεσε στο χρώμα της εποχής , ένα πολύ όμορφο mint color..
κάθισα για καφέ παρήγγειλα το freddo μου και εκεί που περιεργαζόμουν την σακούλα με τα ψώνια μου βγάζω το μανό και αφού είχα άβαφα τα νύχια μου άρχιζα να τα βάφω ..
εν τω μεταξύ είδα στο μπουκαλάκι ότι ήταν και quick drying και είπα τέλεια να κάνω και το test drive μου να δω θα στεγνώσει γρήγορα ..
ε.. λοιπόν με 2 στρώσεις έβγαλε ένα υπέροχο χρώμα και στέγνωσε απίστευτα γρήγορα ...
με ενθουσίασε πολύ το συγκεκριμένο μανό και θα πάρω και άλλα .. και όχι μόνο μανό από την συγκεκριμένη εταιρία γιατί αν έχει τόσο καλή ποιότητα και στα υπόλοιπα προϊόντα συμφέρει γιατί η τιμή του ήταν πάρα πολύ χαμηλή ..
μόνο 1,49 ..
εσείς τι λέτε σας αρέσει το χρώμα ;τη έχετε δοκιμάσει την συγκεκριμένη εταιρία και στα υπόλοιπα προϊόντα της; 

nail polish: ESSENSE 
colour&go you belong to me no53 
bag: OYSHO
και μια παραλλαγή του γαλλικού..


2 σχόλια:

  1. πήρα πρόσφατα essence και μπορώ να πω ότι είναι όντως τόσο καλά όσο λένε! τέλειο το χρώμα που διάλεξες! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή